2010. április 10., szombat

Nyulas táska, vagy kutyás?



Nem minden sikerül úgy, ahogy eredetileg elképzeltük, ahogy szemünk előtt láttunk a végterméket. Hát ez a kis tarisznyát sem pont ilyenre álmodtam meg. Ádám fiamnak készült tojásokat gyűjteni a locsolásnál és a reggeli nyuszi-csoki keresésnél. Egy nyuszi fejet szerettem volna varrni. De lényeg, hogy kék, mert a kedvenc színe. De mikor meglátta: "Ja, azt hittem kutya!"- mondta ő. Mindezek ellenére ott feszített az oldalán egész húsvét két napján, legyen bár kutya vagy éppen nyúl. Mert a lényeg neki egészen máshol volt. És most nekem is meg kell tanulnom. Azt hiszem sokszor nekem mások sokkal hamarabb megbocsátanak mint én magamnak. Ádámmal ellentétben engem még mindig zavar, hogy inkább kutya...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése