2010. március 25., csütörtök

Az első befejezett UFO-m!



Mostanság én is arra jutottam, hogy jó befejezni az elkezdett dolgainkat. Legalábbis folytatni. És ez az élet sok területére is igaznak tűnik. A nagy tavaszi lelki nagytakarítással a varrósszobámnak is nekiálltam. Már zavaróan sok a meg nem valósított terv. Lassan felnő a gyerek akinek a játszószőnyeget elkezdtem...Szóval itt az első múlt héten befejezett játszószőnyeg. A pici lány még a pocakomban volt, amikor elkezdtem, és mivel addig két fiam volt, azt hittem nem tévedhetek. De mégis. :) Azóta elkezdtem a rózsaszín változatát is..no az még ufo (unfinished object).

2 megjegyzés:

  1. Szia Ági! amit eddig láttam nálad, nagyon tetszik:) Így fel is iratkoztam hozzád olvasónak! Üdv a blogvilágban, legyen nagyon sok élményed és örömed köztünk, és persze varrásban!
    Eri

    VálaszTörlés
  2. Szia Ági,
    Örülök hogy látlak! Kicsi lány nagyon édes és csodaszép a takarója.

    VálaszTörlés